↟↟↟Привіт, я знову з вами. В сьогоднішньому  блозі, я хочу розповісти про пам'ятки стародавнього Києва, та трошки про мої захоплення (хоча це і не входить в наше завдання). Останім часом я почала дивитись "Містичні історії з Павлом Костіциним". Містика або лякає або цікавить.  Як і у всіх, у мене є свої страхи, наприклад: я дуже боюсь зайвих шорохів та звуків(мені здається, що за мною хтось стежить) але в цей же час, я полюбляю дивитися містичні серіали, (всі підлітки їх дивляться). А коли я була  дитиною, мені читали казку про Кощія  і ось мені випала нагода побувати в Замку - це дивовижно. Трошки розповім про історію цього замку.


Будинок був побудований відомим інженером-архітектором Володимиром Безсмертним на замовлення полковника Федора Ягімовского. Треба відзначити, що обробка будинку нехарактерна для творчості Безсмертного. Через це міські легенди часто пов'язують спорудження особняка з Владиславом Городецьким. Однак останні архівні дослідження розвінчали цей міф.


Крім історичних пам'яток архітектур мене також цікавлять події пов'язані з тваринами. А ви любите тварин? Тоді питання: "Коли, де та хто вперше відсвяткував День дрохви?". Даю відповідь...
Провідний національний мобільний оператор компанія «Київстар» та Київський зоопарк 1 жовтня 2005 року організовують «День Дрохви» , присвячений відкриттю нового вольєру для рідкісної, занесеної до Червоної книги пташки – дрохви, а також міжнародному Дню захисту тварин.
     Якщо вам стало цікаво, то залишайтеся зі мною.↡↡↡

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу